SZPONZORÁCIÓS FELMÉRÉS

Szponzoráció streamereknek

Streamerként befutni nem egyszerű és rengeteg költséggel is járhat. Szükség van egy alaptvető számítógépes felszereltségre, ami lehetővé teszi a streamelést, de minél jobb minőségű műsort akarsz készíteni, annál jobb minőségű eszközökre van szükséged.

Kérd felmérésünket!

Folyamatosan azon dolgozunk, hogy felkutassuk a streamerek számára legjobb szponzorokat!

A streamer költségei

Összegyűjtöttük, hogy mikre kell költenie a streamereknek. Szerencsére sokat megkaphatnak a streamerek szponzorációs kampány keretei között is!

Monitor

Mikrofon

PC alkatrészek

Egyéb perifériák

Kérd felmérésünket!

Szponzorációs felmérés menete

Felmérésünkben megvizsgáljuk az általad megadott csatornákat aszerint, hogy azok mennyire vonzóak a szponzoráló cégek számára.

A személyedre szabott anyagban rámutatunk a fejlődési lehetőségeidre is, mellyel fejlesztheted streamer márkádat, ha még nem állna készen a szponzorációra!

Z

Szponzorációs felmérő űrlap kitöltése

Csatornák vizsgálata

Szponzor kiválasztása

Kampány lebonyolítása

Miért szponzorálnak cégek streamereket?

A vállalkozások marketingtevékenységeik során folyamatosan azon igyekeznek, hogy újabb és újabb csatornákon érhessék el az embereket. Ezek a csatornák lehetnek például: szórólapok az áruházban, Facebook hirdetések, TV reklámok vagy influencerek, streamerek.

A bizonyos csatornáknak az a jellemzője, hogy más és más érdeklődési körrel rendelkező embereket lehet elérni rajtuk keresztül, ami remek lehetőség a cégek számára, hogy egy új közönségnek adhassák el termékeiket vagy szolgáltatásaikat.

A streamerek és más influencerek már felépítettek egy követőtábort, ami egy teljes közönséget alkot a streamer vagy influencer körül. Egy szponzoráló cég ennek a közönségnek az elérése miatt szponzorál streamereket vagy influencereket.

Hogyan működik a szponzoráció?

Jellemzően egy szponzoráció akkor jön létre egy cég és egy streamer között, amikor a streamer közönsége, követőtábora megegyezik vagy egy része megegyezik olyan emberekkel, akit a cég elszeretne érni és a marketingbüdzséjéből is el tud különíteni egy összeget a szponzorációs kampányra.

A szponzoráló cég szemszögéből

Egy streamer szponzorálása esetén a marketingesek a szponzorációs díj vagy a szponzorációs termék (pl: ingyenes üdítőital, ingyenes fejhallgató) ellenében azt várják el, hogy a streamer segítségével minél több új embert érhessenek el vagy újból elérhessenek korábban már elért embereket.

A streamer szemszögéből

Jellemzően az alábbi tevékenységek közül kérnek legalább egyet, de inkább többet a szponzorok a streamerektől a szponzorációs kampány során.

  1. Közösségi poszt megjelenés (Pl: Facebook poszt)
  2. Közösségi videó megjelenés (Pl: YouTube videó)
  3. Stream megjelenés (Pl: Twitch bemondás)
  4. Rendezvény részvétel (Pl: PlayIT Részvétel)
p

Az űrlap kitöltése

Töltsd ki az alábbi űrlapot, hogy fel tudjuk mérni a Streamer márkád jelenlegi állapotát!

  • Helyes linkek: Kérjük ügyelj rá, hogy a mezőkbe a helyes linkeket add meg, hiszen csak így tudjuk megvizsgálni az oldaliadat.
  • Hiányzó profilok: Ha valamelyik platformon nem hoztál még létre a Streamer márkád számára felhasználót, kérjük írd abba a mezőbe, hogy “Nincs.”.
  • Megjegyzés mező: Az utolsó megjegyzés mezőbe írj be mindent, amit fontosnak gondolsz még a felmérésünkhöz. (pl: ha volt már korábban szponzorációs kampányod, szeretnél egy konkrét márkát szponzornak, stb.)
  • Kész és emailt küldünk: A kitöltés után emailben értesítünk a felmérés eredményéről. Ha úgy gondolod, hogy még nem állsz készen, akkor is érdemes kitöltened az űrlapot, mivel így bekerülsz az adatbázisunkba, és később is megkereshetünk téged újra egy szponzorációs lehetőséggel.

Szponzorációs felmérő űrlap

1 + 6 =