Barion Pixel

SZPONZORÁCIÓ STREAMEREKNEK

Szponzoráció streamereknek

Streamerként befutni nem egyszerű és rengeteg költséggel is járhat. Szükség van egy alapvető számítógépes felszereltségre, ami lehetővé teszi a streamelést, de minél jobb minőségű műsort akarsz készíteni, annál jobb minőségű eszközökre van szükséged.

Kérd szponzorációs lehetőségeinket!

Folyamatosan azon dolgozunk, hogy felkutassuk a streamerek számára a legjobb szponzorokat!

A szponzoráció menete a StreamBiosis segítségével

A szponzorációs kampányok megszerzése a StreamBiosis segítségével pofonegyszerű! Alább összeszedtük azt a pár lépést, amire szükség van a szponzorációhoz. Természetesen mindegyik lépésben szorosan melletted leszünk és segítünk, neked csak az oldal alján lévő felmérő űrlapot kell kitöltened!

Z

Szponzorációs felmérő űrlap kitöltése

Streamer közösségi média csatornáinak vizsgálata

h

Szerződéskötés a streamerrel

Megfelelő szponzor kiválasztása

Szponzorációs kampány lebonyolítása

Kérd szponzorációs lehetőségeinket!

Szponzorációval alkatrészeket is szerezhetsz

A streamer karrier nem olcsó mulatság, ha jó minőségű adást akarsz nyújtani a nézőid számára. Egy erős gépre mindenképp szükséged lesz, de gyakran elengedhetetlen egy jobb mikrofon vagy kamera. Szerencsére ezeket szponzorációk keretein belül is megszerezheted!

PC alkatrészek

Mikrofon

Egyéb perifériák

Töltsd ki az űrlapot a szponzorációért!

Az űrlap kitöltése után megvizsgáljuk a csatornáidat, felmérjük a lehetőségeket és jelentkezünk nálad szponzorációs lehetőségekkel!

p

Az űrlap kitöltése

Töltsd ki az alábbi űrlapot, hogy fel tudjuk mérni a Streamer márkád jelenlegi állapotát!

  • Telefonszám: a telefonszámod a + jel nélkül, vagy azzal együtt és a 06 vagy a 36 előtaggal ellátva add meg. (pl: 06201234567 vagy +36201234567)
  • Helyes linkek: Kérjük ügyelj rá, hogy a mezőkbe a helyes linkeket add meg, hiszen csak így tudjuk megvizsgálni az oldalaidat.
  • Megjegyzés mező: Az utolsó megjegyzés mezőbe írj be mindent, amit fontosnak gondolsz még a felmérésünkhöz. (pl: ha volt már korábban szponzorációs kampányod, szeretnél egy konkrét márkát szponzornak, stb.)
  • Kész és emailt küldünk: A kitöltés után emailben értesítünk a felmérés eredményéről. Ha úgy gondolod, hogy még nem állsz készen, akkor is érdemes kitöltened az űrlapot, mivel így bekerülsz az adatbázisunkba, és később is megkereshetünk téged újra egy szponzorációs lehetőséggel.
Miért szponzorálnak cégek streamereket?

A vállalkozások marketingtevékenységeik során folyamatosan azon igyekeznek, hogy újabb és újabb csatornákon érhessék el az embereket. Ezek a csatornák lehetnek például: szórólapok az áruházban, Facebook hirdetések, TV reklámok vagy influencerek, streamerek.

A bizonyos csatornáknak az a jellemzője, hogy más és más érdeklődési körrel rendelkező embereket lehet elérni rajtuk keresztül, ami remek lehetőség a cégek számára, hogy egy új közönségnek adhassák el termékeiket vagy szolgáltatásaikat.

A streamerek és más influencerek már felépítettek egy követőtábort, ami egy teljes közönséget alkot a streamer vagy influencer körül. Egy szponzoráló cég ennek a közönségnek az elérése miatt szponzorál streamereket vagy influencereket.

Hogyan működik a szponzoráció?

Jellemzően egy szponzoráció akkor jön létre egy cég és egy streamer között, amikor a streamer közönsége, követőtábora megegyezik vagy egy része megegyezik olyan emberekkel, akit a cég elszeretne érni és a marketingbüdzséjéből is el tud különíteni egy összeget a szponzorációs kampányra.

A szponzoráló cég szemszögéből

Egy streamer szponzorálása esetén a marketingesek a szponzorációs díj vagy a szponzorációs termék (pl: ingyenes üdítőital, ingyenes fejhallgató) ellenében azt várják el, hogy a streamer segítségével minél több új embert érhessenek el vagy újból elérhessenek korábban már elért embereket.

A streamer szemszögéből

Jellemzően az alábbi tevékenységek közül kérnek legalább egyet, de inkább többet a szponzorok a streamerektől a szponzorációs kampány során.

  1. Közösségi poszt megjelenés (Pl: Facebook poszt)
  2. Közösségi videó megjelenés (Pl: YouTube videó)
  3. Stream megjelenés (Pl: Twitch bemondás)
  4. Rendezvény részvétel (Pl: PlayIT Részvétel)