SZPONZORÁCIÓS FELMÉRÉS
Szponzoráció streamereknek
Streamerként befutni nem egyszerű és rengeteg költséggel is járhat. Szükség van egy alaptvető számítógépes felszereltségre, ami lehetővé teszi a streamelést, de minél jobb minőségű műsort akarsz készíteni, annál jobb minőségű eszközökre van szükséged.
Kérd felmérésünket!
Folyamatosan azon dolgozunk, hogy felkutassuk a streamerek számára legjobb szponzorokat!
A streamer költségei
Összegyűjtöttük, hogy mikre kell költenie a streamereknek. Szerencsére sokat megkaphatnak a streamerek szponzorációs kampány keretei között is!
Monitor
Mikrofon
PC alkatrészek
Egyéb perifériák
Kérd felmérésünket!
Szponzorációs felmérés menete
Felmérésünkben megvizsgáljuk az általad megadott csatornákat aszerint, hogy azok mennyire vonzóak a szponzoráló cégek számára.
A személyedre szabott anyagban rámutatunk a fejlődési lehetőségeidre is, mellyel fejlesztheted streamer márkádat, ha még nem állna készen a szponzorációra!
Szponzorációs felmérő űrlap kitöltése
Csatornák vizsgálata
Szponzor kiválasztása
Kampány lebonyolítása
Miért szponzorálnak cégek streamereket?
A vállalkozások marketingtevékenységeik során folyamatosan azon igyekeznek, hogy újabb és újabb csatornákon érhessék el az embereket. Ezek a csatornák lehetnek például: szórólapok az áruházban, Facebook hirdetések, TV reklámok vagy influencerek, streamerek.
A bizonyos csatornáknak az a jellemzője, hogy más és más érdeklődési körrel rendelkező embereket lehet elérni rajtuk keresztül, ami remek lehetőség a cégek számára, hogy egy új közönségnek adhassák el termékeiket vagy szolgáltatásaikat.
A streamerek és más influencerek már felépítettek egy követőtábort, ami egy teljes közönséget alkot a streamer vagy influencer körül. Egy szponzoráló cég ennek a közönségnek az elérése miatt szponzorál streamereket vagy influencereket.
Hogyan működik a szponzoráció?
Jellemzően egy szponzoráció akkor jön létre egy cég és egy streamer között, amikor a streamer közönsége, követőtábora megegyezik vagy egy része megegyezik olyan emberekkel, akit a cég elszeretne érni és a marketingbüdzséjéből is el tud különíteni egy összeget a szponzorációs kampányra.
A szponzoráló cég szemszögéből
Egy streamer szponzorálása esetén a marketingesek a szponzorációs díj vagy a szponzorációs termék (pl: ingyenes üdítőital, ingyenes fejhallgató) ellenében azt várják el, hogy a streamer segítségével minél több új embert érhessenek el vagy újból elérhessenek korábban már elért embereket.
A streamer szemszögéből
Jellemzően az alábbi tevékenységek közül kérnek legalább egyet, de inkább többet a szponzorok a streamerektől a szponzorációs kampány során.
- Közösségi poszt megjelenés (Pl: Facebook poszt)
- Közösségi videó megjelenés (Pl: YouTube videó)
- Stream megjelenés (Pl: Twitch bemondás)
- Rendezvény részvétel (Pl: PlayIT Részvétel)
Az űrlap kitöltése
Töltsd ki az alábbi űrlapot, hogy fel tudjuk mérni a Streamer márkád jelenlegi állapotát!
- Helyes linkek: Kérjük ügyelj rá, hogy a mezőkbe a helyes linkeket add meg, hiszen csak így tudjuk megvizsgálni az oldaliadat.
- Hiányzó profilok: Ha valamelyik platformon nem hoztál még létre a Streamer márkád számára felhasználót, kérjük írd abba a mezőbe, hogy “Nincs.”.
- Megjegyzés mező: Az utolsó megjegyzés mezőbe írj be mindent, amit fontosnak gondolsz még a felmérésünkhöz. (pl: ha volt már korábban szponzorációs kampányod, szeretnél egy konkrét márkát szponzornak, stb.)
- Kész és emailt küldünk: A kitöltés után emailben értesítünk a felmérés eredményéről. Ha úgy gondolod, hogy még nem állsz készen, akkor is érdemes kitöltened az űrlapot, mivel így bekerülsz az adatbázisunkba, és később is megkereshetünk téged újra egy szponzorációs lehetőséggel.